110

brownie sov hos mig inatt och vi hade en nice kväll igår. hon kom och mötte mig vid tången så köpte vi cigg och stack hem till mig - är ensam hemma tills på onsdag. brownie hade medfört sin skateboard så vi försökte skejta lite vilket gick lite sådär... det var sjukt svårt men jag ramlade i alla fall inte (utomhus!). sen lagade vi pasta pesto och satt på balkongen och åt och drack 3,5or till det :) mys...
senare på kvällen läste brownie högt ur tonårsparlören som min mamma plockat fram (haha bör jag vara orolig kanske?!) och så skrattade vi åt den ett tag! det var helt sjukt hur mkt vi rökte den kvällen... ska inte ens nämna!!!
 

idag vid 3 så ska jag och osten träffa våra skejtarkillar som vi spanat på ett tag. vi ska typ åka lite bräda sen ska vi hyra film och hem till mig :O undrar hur detta kommer sluta...... mys!

Kommentarer
Postat av: anna

ja du hur ska kvällen sluta egentligen?? ;)

2008-07-21 @ 12:49:10
URL: http://findmehere.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0