204


gott nytt år gott folk :) nu är det inte så långt kvar tills vi kan välkomna det nya året 2009. som vanligt har jag massa förväntningar på det nya året och hejohå va jag kommer resa. redan i slutet av mars kommer första resan som går till barcelona med klassen, sen under sommarn ska jag och bomben göra vår välkända och efterlängtade resa till italien och grekland och om vi verkligen har turen på vår sida så avslutas/inleds året med 4 månader på gran canaria mellan november-mars :P så jävla nice!! hoppas hoppas vi fått svar av anders som skulle fixa platserna till oss (det ingår i vår skola att åka om man betalar oich fixar själv för er som undrar...)

ikväll blir det fixa sig hemma, åka till bomben och lämna drickan, möta upp mela inne i stan och tillsammans gå till jensens biffhus på vasagatan och käka middag :) efter det ska vi tillbaka hem till bomben (?) och spana grevinnan och betjänten och föra innan det blir dags att åka in till stan för att möta upp melas grabb och fira nyår på riktigt, på tolvslaget :) efter det blir det troligen fest hos en kompis ex eller hos en kille jag träffat för bara några dagar sen :) vi får se vart den här kvällen slutar! lovar att ta bilder som jag uppdaterar er med sen. hoppas kvällen blir lyckad, haha jaa för dig med ;)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0