203

gud jag var verkligen vänt på dygnet :O var hos bomben igår och jag drog väl dit vid typ 01.30 och kom hem runt 04.30 men det var mysigt och bara sitta hemma hos henne och snacka :) lånade hennes lost box säsong 1 så hela dagen idag har jag legat i sängen och kollat lost :P man blir lätt beroende haha! sen vid 18 var vi bjudna till min älskade syssling på middag och vi käkade asgod mat och kollade filmen twilight :) ahhh edward cullen är verkligen min drog! jag älskar honom! <3 ögongodis till 1000 och jag tror inte jag är ensam om att tycka det? kolla bara liksom:



imorgon blir det tidig uppstigning för jag och miso ska ta en långpromenad in till stan från örbyskolan :) snälla gud inte så kallt väder imorgon! ;) sen ska jag träffa bomben lite senare och jag vet inte riktigt vad vi ska göra förutom sola sista gången innan nyår :) shit det är redan på torsdag!! färgen sitter på plats i alla fall, är ganska så brun redan :D senare ska jag träffa pamela och vi ska planera vår fest... wiie, hoppas den bli av nu också haha.... <3

Kommentarer
Postat av: steffi

nu vet jag var jag känner igen honom från :D han är ju med i harry potter :D haha

2008-12-29 @ 15:00:54
Postat av: sara

haha jajamensan :P vem spelar han där då?

2008-12-31 @ 13:03:30
URL: http://campera.blogg.se/
Postat av: Maria

han är fuuuuuuuuuuuuuuul! Men våran promenad var mys :D

2009-01-05 @ 22:16:21
URL: http://maria91.webblogg.se/
Postat av: steffi

han spelar Cedric Diggory ;) fast i den är han typ sämst!

2009-01-27 @ 18:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0