197



är hemma hos brownie nu och har precis bokat biljetter till den vackra filmen twilight med undermänniskan robert pattinson. lyssna på hans låtar never think, let me sign och bella´s lullaby som han skrivit - herregud säger jag bara :'( kommer nog dö efter den här filmen... det gjorde typ brownie när hon sett den första gången!
spanskaprov imorgon och sen jobb till 23 på torsdag och fredag... kul liksom... men andra saker förgyller veckan... trevligt nattsällskap på fredag i alla fall :) tack grabben, du är en av mina bästa killkompisar... trots all history haha ;)

nu ska vi käka pasta med pesto och tomater så hejdå
sätt på ljudet på hög volym och njut av världens finaste låt med världens finaste text genom ALLA tider...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Den är bra! Jag såg den på smygpremiären. :D Första gången jag var på en smygpremiär.

2008-12-10 @ 08:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0