138

jobbade hela dagen hos draken idag. fick bl a klippa gräsmattan, tvätta och hänga upp tvätten, vattna blommar, laga mat, städa rum och terass och åka och handla :) men 500 :- var det värt och nästa fredag blir det ännu mer för då ska hon ha middag för sin man som fyllt 70! winwin!

efter det åkte jag hem till brownie och vi hängde lite hemma hos henne innan jag blev tvungen att åka hem till middagen bestående av korfu. köpte med mig matsäck till imorgon då klassen ska till gärdet och spela brännboll men orkar nog inte vara med på det... håller typ på att bli sjuk... tror bomben smittat mig lite :P ^^

nu har jag fräschat upp min ipod med massa ny musik och ska ut och ta en kvällspromenad!
gud va mycket bra musik det finns och som jag har bunkrat upp med nu <3
me likey music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0