137

en ganska skön dag om jag får säga så :) gick upp normal tid och sen satte jag och bomben igång med att jobba... har blivit en riktig vana och vi jobbar varje dag - vissa dagar mer eller mindre... härligt för plånboken! idag hann vi klart hela ena sidan av mälarhöjden som vi kämpat med ett tag :P imorgon blir det mer!!

kom väl hem vid 15 och trodde då att draken skulle ringa efter nån timme eftersom jag tydligen ska jobba hos henne ikväll men det visar sig att hon fortfarande är på väg hem från sin sommarstuga i tjotahejti :S usch pallar inte åka iväg typ vid 22 och hjälpa henne packa upp liksom.... det finns gränser....

nu har jag laddat ipoden med ny fräsch musik så nu drar jag på en promenad... måste köpa cigg... mors :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

du måste lägga in bilderna från gabbie nånstans snart :D jag kan ju inte göra de från min mobajl :)<3

2008-08-23 @ 20:26:08
URL: http://saandrajohansson.blogg.se/
Postat av: Sara

I will :)

2008-08-24 @ 16:45:52
URL: http://campera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0