136


det är så roligt att jag och bomben äntligen har kommit på ett sätt att spara
pengar till vår lilla resa som vi ska göra sommaren 2009 :) vi har fått jobb som
reklamutdelare och jag vet att det låter skruttigt men det är nice betalt och så...
vi får 1 :- per utdelat blad och vi får dela ut hur ofta vi vill och hur mycket vi vill... när lådorna
som man hämtar på kontoret tar slut så hämtar man bara nya. det har gått 3 dagar som vi jobbat
och vi är väl uppe i typ 1200 :- redan nu! om vi delar ut en låda i veckan blir det 6000:-
i månaden. WEEEI!
italien och grekland here we come ;)
<3

Kommentarer
Postat av: anna

bra där! fast sen är det skatt också.... ;)

2008-08-22 @ 14:01:47
URL: http://findmehere.blogsome.com
Postat av: Anonym

vilket superjobb! jag vill också ha, orkar du skriva info om hur jag kan skaffa det? :)

2008-09-08 @ 17:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0