131

kom precis hem från en lååångpromenad med migsjälv i fina mälarhöjden :) det är så skönt och bara gå och rensa skallen från massa skit ibland! hade det lite jobbigt ett tag idag då jag kände mig riktigt nere - typ svag och ledsen - och då går jag alltid ut och går med min ipod på högsta volym och glömmer mina sorger... bra sätt som är värt att prova...

stötte på madde också så vi satte oss vid en pizzeria i en park och snackade om min resa i grekland, hennes till canada, killar, kompisar och typ vanliga tjejgrejjer typ :) kul o se henne efter så länge det gått nu

imorgon blir det träff med bomben för vi ska ringa runt och kolla jobb nu inför hösten, samt anmäla oss till kulturamas dans som börjar i höst :) det var så roligt att gå på dans när vi gjorde det förr.... får se vad det blir denna gång... förmodar modern jazz eller street som förut :) we'll see
 andrea ringde mig idag men jag hann inte svara - fan asså! saknar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0