125

hejdå sverige... i alla fall vad jag och bomben tycker just nu. det där med resan funkade typ inte så vi blir tyvärr kvar i bajssverige här det bara regnar och är kallt 24/7!!!! blääääää
när jag åkte till bomben idag så kollade vi igenom 08häftet lite och hittade en perfekt gratisgrej för oss :P gratis fika på polismuséet så dit bar det av... poliserna kollade typ snett på oss när vi satte oss i polisbilen som fanns där och när vi gick runt där... men det var lite udda.... efter det åkte vi till gamla stan och tog en fika på vårt gamla stammis-ställe :) bomben verkade njuta av sin tårtbit medan jag fick värsta freakbakelsen... inget att rekomendera... tror den hette napoleon eller nått sånt :P

sen åkte vi till västertorp för att kolla om de hade nån filmutrensning på ett ställe som ska stänga där men icke sa nicke.... vi gick tillbaka men kom på att vi ville käka sushi till middag så vi kilade in och köpte varsin 6-bitars sushi vilket var himmelskt gott :)

nu sitter jag hemma och msnar lite med bomben, osten och andrea - min lilla grek hihi!!! <3 ska kolla lite satc innan jag ska sova... imorgon blir det sysslingträff... ska bli roligt och träffa henne ensam faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Skojar du, napoleon bakelser är ju jättegoda ;)

2008-08-10 @ 23:21:06
URL: http://saandrajohansson.blogg.se/
Postat av: sara

tro mig denna var päcki! hur ser de ut enligt dig?

2008-08-10 @ 23:30:39
URL: http://campera.blogg.se/
Postat av: sandra

typ rosa glasyr eller något högst upp och så är de typ grädde och sånt i ;)

2008-08-11 @ 09:33:59
URL: http://saandrajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0