122

godmorgon :) idag är det nog den dag då det är finast väder här i äckelsverige sen vi kom hem från underbara grekland!! illa... vill bara tillbaka!

gjorde mig precis lite lunch bestående av avokadohalvor fyllda med tsatziki :) mums! senare idag ska jag träffa bomben och vi ska förbi tacobar på stureplan och käka hos osten, gratis för hon har fått jobb där... fett nice! känner att jag kommer bli stammis där typ haha!! sen blir det bio på söder. vi ska se mamma mia, den sjukt braiga filmen som jag såg med potatisen innan grekland... men nu blir det ännu roligare för när man ser den med sin bästa vän så kan man skratta högt och sjunga med till alla låtar... ni som inte sett den - SE DEN!
morsning korsning <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0