120

OM MIG
Vad heter du? - Sara
I mellannamn då? - Margareta
Vart bor du? - Stockholm
Trivs du där? - Yeah
Brukar du läsa horoskop? - Mm, men bara metro
Har du körkort? - nej
Äger du några converseskor? - nejnej
Favoritdjur? - kissemiss
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder, nöjen och cigg
Senaste konserten? - alla på Arvikafestivalen
Festar du mycket? - lagom mycket :)
Sprit, cider, vin eller öl? - spritdrinkar eller bara cider
Brukar du bli för full? - nej, lagom lullig är alltid bäst
Antal kuddar i sängen? - 8 :) mys!
Kan du baka bullar? - mjaa om det finns ett recept!
Har du varit med i scouterna? - nej
Bläck eller blyerts? - bläck
Mc donald's eller burger king? - donken
Äger du ett busskort? - vem gör inte det?
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - blå
Vad åt du till frukost? - yoghurt
Hur ser du ut idag? - jeans och en stor svart tjocktröja 
Har du haft sex idag? - aa juste
Nästa mål i ditt liv? - leva glad året ut!
Vad såg du senast på tv? - sex and the city
Hur svarar du i mobilen? - hallå
Vem ringde du senast? - andrea
Vad sa den du ringde? - att han saknade mig
Antal timmar sömn inatt? - 7
Sov du ensam? - ja
Brukar du snusa? - NEJ
Vad innehåller din favoritnattmacka? - ost eller philadelphia

SENASTE PERSON SOM.
Sov i din säng; förutom jag? bomben
Såg dig gråta; mamma
Du delade en drink med; bomben
Du gick på bio med; potatisen
Du gick på stan med; osten
Skällde på dig; mamma
Skickade ett e-mail till dig; andrea

HAR DU NÅGONSIN.
Sagt "jag älskar dig" och menat det? ja
Bråkat med ditt husdjur? jaa, och andras också :P
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? inte nästa dag men inom snar framtid


EXTRA
Tar du droger? nej
Dricker du? ja
Vem är din bästa vän? har många :)
Vad är du mest rädd för? att bli sårad och att det ska hända någon jag älskar något
Vilka kläder sover du i? hotpants och linne/bh
Vart vill du gifta dig? utomlands
Vem hatar du verkligen? en speciell tjej och en mamma...
Har du varit kär? ja
Kör du bil? nej
Har du ett jobb? nej, men vill ha!!
Gillar du att ha folk omkring dig? ALLTID!
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? ja
Är du ensam nu? nej, har bullen bredvid mig
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? i'm a terrible person och father of mine - ALLTID
Vill du gifta dig? såklart
Vill du ha barn? ja, och jag vet redan var jag vill att de ska heta :P

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU.
Gråtit? ja
Köpt någonting? ja
Varit sjuk? hosta
Sjungit? jag sjunger hela tiden
Sagt "jag älskar dig"? ja
Träffat nån ny person? nej
Saknat någon? ja :(
Kramat någon? ja
Kysst någon? njae

SENASTE.
Låt du hörde: hello tomorrow - zebrahead
Film du såg: gladiator
Drink du köpte: jiggy jiggy 
Sak du stal: en kola :P
Mat du åt: sushi
människa du slog: osten
dusch: idag
irritation: alla jobbiga folk som bara går in i en på stan!

FÖRSTA.
bästa kompis: sara
jobb: typ hundvakt :P 
inhandlade skiva: il divo till mamma
begravning: farmors
piercing/tatuering: i öronen och vill ha tatuering på handen
fiende: får inte nämnas för jag vill inte ha fler :P


BYEBYE


Kommentarer
Postat av: anna

vaaa slog du mig idag? :D

2008-08-07 @ 23:02:45
URL: http://findmehere.blogsome.com
Postat av: sara

jaa, för du retade mig så då slog jag till dig :P men du är ju glömsk så du minns säkert inte hahaha

2008-08-09 @ 13:18:56
URL: http://campera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0