8

fick släääääpa mig upp imorse för att jag var så nedrans trött. vi ungdomar sover verkligen för lite nu för tiden.
skolan gick bra - fick tillbaka det fruktade soprovet men YES jag hade fått g :) kändes riktigt nice faktiskt!
efter skolan drog jag och bomben och tränade och efter det tog vi en fika på vårt stammisställe. vi var ganska nyttiga. solning hann vi med också och jag kände mig riktigt blek, tills efter idag då... vart tog brännan vägen liksom?
mötte upp snuffsan i t-plan där vi satte oss och rökte på perrongen och väntade på att det äckliga regnet skulle glida - och som tur var blev det som vi ville. vi gick en riktigt lång promenad - kändes som en mil fan så lite stolt är man ju nu i efterhand!! jag har precis kollat igenom all spanska också för jag har prov imorgon, men det blir en baggis. alla är så körda i korken så att vi måste gå igenom allt i snigelfart och vi normala fattar ju allt dubbelt så bra då ju... dumma människor det finns asså


Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en forsatt trevlig kväll! :)

2008-04-15 @ 21:54:57
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Anonym

Nice promnix va det ;)

2008-04-15 @ 22:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0