53

imorgon är det då VALBORG :) ojoj så mycket roligt som kommer hända då! efter skolan som slutar nnan 14 så ska jag och bomben hem till mig och göra oss i ordning för att sen gå ut och äta middag på jensens biffhus på söder tillsammans med snuffsan och brownie :) vi ska smuggla in lite dricka så att förkröket sker på själva restaurangen. drickan ska jag och brownie fixa idag (fast hon verkade ha andra planer också... :P)... sen blir det ut mitt i den sköna kvällen och kolla nån brasa innan det blir festfestfest! har hört från folk att det tydligen ska regna imorgon men om det gör det vet jag inte vad jag gör.

igår så körde jag på en impulssak genom att åka hem till en kille jag inte ens känner och typ dega i sängen och kolla topmodel. haha det var jägarens kompis som gärna ville träffa mig så så fick det bli. han heter samma sak som min bror men jag kallar honom ch så att ni vet ;) sjukt snygg och jättetrevlig.... så vi får väl se vad som händer haha!! för er som vet vem biffen är så var de mkt lika - = en riktigt bra sak kan jag ju säga :) moahaha

Kommentarer
Postat av: s

ofta du glömmer mig ;)

2008-04-29 @ 22:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0