49

mår inte alls bra just nu. bröt ihop totalt igår men som tur var hade jag mina härliga vänner - bomben, brownie, snuffsan och sandie som tog hand om mig när jag kände mig som minst värdefull. jag och älskling gjorde slut igår, eller det var mer han som gjorde det med mig... men jag orkar inte prata om det! sörjde igår och ska nu försöka se framåt men minnet av honom kommer alltid finnas i mitt hjärta <3

var i tanto igår, healade tillsammans med brownie, challe, bella, andré och lite andra roliga människor som joinade vår brasa... kom inte hem förrän vid 4 och då grät jag mig till sömns..... fan va jobbigt det här är!

Kommentarer
Postat av: sofia

gulle :( förstår att det känns skit.
Puss på dig, hoppas det känns bättre snart :*

2008-04-26 @ 17:29:17
URL: http://millstones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0