47

10 är tiden jag börjar idag så det känns ganska skönt. har hunnit med en massa massa saker imorse och jag är förvånad att jag fortfarande har 30 minuter på mig innan jag ska gå :P jag gick upp, åt frukost, tog en dusch där jag gjorde en hårinpackning, peelade hela kroppen och fixade benen, jag klädde på mig, sminkade mig, packade min väska och nu sitter jag här och nördar mig! vilken morgon...
efter skolan idag ska jag umgås med brownie, igen, och vi ska ut och "gå" och det ska bli härligt för nu är sommaren här. ÄNTLIGEN!!!!
sen ikväll, ska jag träffa älskling och vi har en del att prata om. men gud va härligt det kommer bli att träffa honom - vi har inte setts på liksom 2 veckor :O !!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0