42

idag var vi lediga (eller jaa typ nästan :P) så imorse satte jag klockan för jag och bomben hade bestämt att dra till djurgårn och promenera i det härliga sommarvädret. herregud idag var det fan sommar!! vi hade med oss picknick så när vi hade hittat en mysig liten brygga så slog vi oss ned där och åt. jag hade slängt ihop en sallad på morgonen och bomben hade mackor. det var grymt härligt att sitta där och höra vattnet skvalpa in mot bryggan. tog lite bilder som ska läggas in sen också - tålamod kamrater, tålamod!
nu ska jag äta middag med mamma och pappa, det händer inte så ofta längre... men det är jättemysigt när vi väl gör det! mamma har gjort paj, som är jättegott! sen ska jag träffa brownie och vi ska ut och gå. shit va mycket jag gått idag alltså. 5 mil med bomben och sen mera - här rör vi på oss :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0