27

baksmälla säger jag bara!!! imorse när jag vaknade upp hos brownie så sprack nästan spegeln av looken jag hade asså! mitt smink hade kletat i hela ansiktet, mina kläder luktade sprit+rök+morgon+parfym så det kändes lagom fräscht och mitt hår var ruffs för brownie hade fixat en massa hårstyling kvällen innan.... ojoj! men vi pallrade oss upp vid 11 och åt frukost innan jag lunkade hem i det äckligt underbara vädret. blir SÅ lycklig när det är sol ute!! tog en cigg på vägen hem, bara för att njuta lite extra :)

kvällen igår blev riktigt lyckad. det blev tillsist jag, brownie, blondie, linn, affe och mickis. fram mot midnatt spårade det ur lite - jag däckade, linn och blondie satte på en massa låtar med bubbles och aqua (ni minns?), alla skrek ashögt, grannarna knackade i taket, när jag däckade kom brownie och affe in och började snacka kommunism och jag ville bara dö haha :P knas! men efter ett snabb-besök på donken i västberga så mådde både jag och brownie bättre. de andra drog på efterfest i typ medis och vi gick hem och sov!!! hönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0