20

vaknade av mig själv imorse vilket var väldigt skönt! mamma har sagt åt mig att städa mitt rum lite så det får jag väl få offra mig åt att göra... inte så kul men men, måste göras! senare ska jag kanske in till stan en snabbis med mig själv för att köpa ett par skor - vita från racemarine som jag just haft sönder :( vad gör jag egentligen? bomben filmade igår när vi var ute och gick för vi skulle kunna jämföra men det gick inte. mina fotvalv är tydligen bara STORA. haha ännu en grej på mig som är helt sajk! vid 16 idag ska jag ta en promenad hem till brownie så ska vi gå ut med hennes hundar och sen blir det partyparty :)

filmen som jag och bomben såg igår, the catacombs, var så dålig att vi började skratta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0