18

måste bara tillägga att det är väldigt synd om stackars snuffsan! igår när vi tog en härlig promenad i det härliga vädret, hade precis rökt våra sista cancerpinnar och druckit upp vårt kaffe från 7-11 så ville hon lyssna på musik. men var är hennes ipod då liksom? joo den har hon typ lagt av sig på sätet i t-banevagnen!!! jag lider med henne - jag skulle storböla om min ipod försvann. det är fan mitt liv i den :P music make my day!

nationella i engelska igår gick bra, jag skrev om den andra kategorin (seasons) och fyllde verkligen HELA häftet :) känner mig duktig haha och på dagens engelska grammatikprov så kändes det också bra :) fick nog till det där ska ni se....

just nu väntar jag på bomben som ska komma över ikväll. hennes mamma skulle på fest så vi ska äta middag här och sen ska vi hyra film och äta kladdkaka som vi ska baka också. hön kväll!! imorgon kommer min älskling hem från turkland och vi får väl se om vi hinner ses nått innan jag ska på krökfest hos brownie senare

Kommentarer
Postat av: Snuffsan

tack darling, fan att jag lyckades glömma den asså!! så jävla vimsig :S jag kan liksom inte leva utan musik, har jävla musikabstinens just nu :O ciggabstinens också för den delen! :/

2008-04-18 @ 23:52:05
Postat av: Anonym

jag förstår snuffsan :(

2008-04-19 @ 11:58:19
URL: http://campera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0